دبیرخانه هیئت ممیزه
شرح وظایف دبیرخانه هیات ممیزه
- مطالعه و بررسی های لازم در زمینه برنامه ریزی امور مربوط به هیئت ممیزه
- رسيدگي و بررسي پروندههاي اعضاء هیئت علمي به منظور ارتقاء مرتبه به استادیاری، دانشیاری و استادی
- تبديل وضعيت اعضاي هیئت علمي از رسمي آزمايشي به رسمي قطعي
- احتساب سوابق خدمت قابل قبول آموزشی و پژوهشی اعضاء هیئت علمی
- تصمیم گیری در خصوص رکود علمی اعضاء هیئت علمی
- تدوین دستور العمل ها و راهنماهای مورد نیاز درخصوص فرایند ارتقا مرتبه در سطح دانشگاه
- نظارت بر فرایند بررسی درخواستهای اعضای هیئت علمی و تشکیل کمیته های منتخب در دانشکده ها
- پاسخگویی به سوالات اعضای هیأت علمی درخصوص آئین نامه ها و وظایف محوله به دبیرخانه هیئت ممیزه
- ابلاغ آیین نامه ها، بخش نامه های جدید و هرگونه تغییرات احتمالی در رابطه با ارتقاء اعضاء هیئت علمی
- نظارت بر حسن اجراي آئيننامههاي مربوط به هيئت مميزه دانشگاه
- بررسي و استعلام، به منظور بهروز آوری آئيننامهها و دستورالعملهاي مربوطه
- نظارت بر برنامه ریزی در خصوص تهیه دستور کار و صورتجلسه مصوبات هیئت ممیزه و ابلاغ آن به واحدهای تابعه
- پیگیری و هماهنگی های مستمر بر تشکیل جلسات هیئت ممیزه
- انتخاب دبیر هیئت ممیزه و اعضای کمیسیونهای تخصصی
- تشکیل کمیسیونهای تخصصی هیات ممیزه
- تکمیل و آماده سازی پرونده های تایید شده در کمیسیون تخصصی به منظور طرح در جلسه هیئت ممیزه
- ارسال ابلاغ نتایج بررسی پرونده ها
- بررسی و تایید احکام
کمیسیون های تخصصی هیئت ممیزه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی شامل کمیسیونهایی با عناوین مشروحه ذیل متناسب با رشتهها و گروههای آموزشی و پژوهشی می باشد
- کمیسیون گروه علوم انسانی و اجتماعی با رشته های مرتبط
- کمیسیون گروه علوم پایه با رشته های مرتبط
- کمیسیون گروه مکانیک وعمران با رشته های مرتبط
- کمیسیون گروه برق و کامپیوتر با رشته های مرتبط
- کمیسیون گروه هنر، معماری و شهرسازی با رشته های مرتبط
مدت هر دوره هیئت ممیزه در دانشگاه ۲ سال است که تا کنون این هیأت ۳ دوره از فعالیت خود را سپری نموده است