اجرای برنامه های متنوع اداره تربیت بدنی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی مهرماه ۱۴۰۳

پویش یکشنبه های پیاده روی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ مطابق هر هفته و به بهانه روز تربیت بدنی و ورزش با شرکت جمع کثیری از اساتید و کارکنان و دانشجویان در یک صبح زیبای پاییزی و با شعار ایران قوی- ورزش قوی برگزار گردید.

در این راه پیمایی که با همت معاونت دانشجویی و اداره تربیت بدنی برگزار شد جناب اقای دکتر نادری معاون محترم دانشجویی ضمن خوشامد گویی به همکاران عرصه ورزش را محیطی مناسب جهت همبستگی و اتحاد و همدلی همکاران بیان کردند و آرزوی صحت و سلامتی برای عزیزان داشتند.

در خلال این مراسم رییس اداره تربیت بدنی با ارایه گزارشی کوتاه از روند ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ حوزه تربیت بدنی به درخشش کاروان المپیاد دانشجویان در مسابقات دانشگاههای سراسر کشور و همچنین ارایه گزارش مالی از دارمدهای اختصاصی مجموعه ورزشی با مشارکت و همراهی کارشناسان گرامی و خدوم اداره تربیت بدنی و اداره فنی و اداره پشتیبانی و  مدیریت محترم حراست اشاره کردند.

 قریشی ضمن تقدیر از این عزیزان خاطرنشان کردند برنامه های متنوعی  برای همکاران در ایام شروع سال تحصیلی برنامه ریزی شده که امید است مورد استقبال و رضایت اساتید و کارمندان محترم قرار بگیرد.

در پایان این مراسم که با پذیرایی صبحانه همراه بود به تعداد ۱۲نفر آقا و خانم جوایزی به قید قرعه اهدا گردید.

روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ یک دوره مسابقات تیر اندازی با کمان به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر در زمین چمن دانشگاه برگزار گردید و به نفرات برتر جوایزی اهداء گردید.

اسامی نفرات برتر:

بانوان:

نفر اول خانم هانیه عسگری

نفر دوم خانم الهه سادات حسینی

سوم مشترک خانم نرگس مرادی و خانم عسل رمضانی

آقایان:

نفر اول آقا امیر حسین رنجبر

نفر دوم اقا محمد مهدی محمدی

نفر سوم آقا رضا موسی زادگان

در ادامه هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه والیبال بین منتخبین هیات علمی و کارکنان دانشگاه با تیم دانشجویان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ در سالن برادران مجموعه ورزشی برگزار گردید که در یک رقابت جذاب و مهیج تیم دانشجویان توانست در ۲ ست با نتایج ۲۵-۱۳ و ۲۵-۲۳ برنده بازی باشد این رقابت در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار گردید

جهت پایش سلامت اساتید و کارکنان در ۲ روز متفاوت برای آقایان و بانوان برنامه ای در نظر گرفته شد که با استقبال همکاران همراه بود و آنالیز ترکیب بدن: اسکن ۳ بعدی  اطلاعاتی را جهت اصلاح سبک زندگی با ورزش و تغذیه مناسب در اختیار همکاران قرار داد.

در پایان نیز کارگاه اصلاح رفتارهای تغذیه ای  با تدریس خانم دکتر فرشته شهیدی دانشیار و عضو هیات علمی گروه فیزیولوژی ورزش در سامانه مجازی دانشگاه برگزار شد و با توجه به استقبال همکاران از محتوی  و مباحث ریشه ای و ساختاری این کارگاه مقرر شد در فرصت مناسب این کارگاه بصورت حضوری برگزار گردد

برنامه های هفته تربیت بدنی با برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال و تنیس روی میز و شطرنج و آمادگی جسمانی در ۲ بخش دانشجویان دختر و پسر در حال پیگیری است که نتایج آن متعاقبا اعلام می گردد.