اولین جلسه ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

اولین جلسه ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی در سال تحصیلی جدید در روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن جلسات حوزه ریاست حضور برگزار شد.

در این جلسه جناب آقای دکتر پورکمالی، ریاست محترم دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، حجت الاسلام حاج آقا فضلعلی مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ، جناب آقای علی رضائی رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، سرکار خانم جلالی فراهانی معاون محترم فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، جناب آقای بنی هاشم رئیس محترم اداره آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، جناب آقای صابریان مدیر کل محترم آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، جناب آقای نبی زاده رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۸ ، سرکار خانم عباسی مسئول محترم امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، جناب آقای سعادت سرپرست محترم معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، جناب آقای نادری می آبادی سرپرست محترم معاونت دانشجویی، جناب آقای ریحانی سرپرست محترم معاونت امور فرهنگی و اجتماعی و جناب آقای طهماسبی پور رئیس محترم دانشکده علوم انسانی حضور داشتند.

 در این جلسه جناب آقای دکتر پورکمالی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها، به اهمیت ماموریت گرایی دانشگاه تاکید نمودند و وجود این گونه جلسات را لازم دانسته و بسیار مهم شمردند.

در ادامه حاج آقا فضلعلی نماینده محترم نهاد رهبری دانشگاه نیز شهادت حضرت معصومه را تسلیت فرمودند و به اهمیت ارتباط صمیمی با دانشجویان تأکید نموده و هر یک از دانشجویان را به عنوان سرمایه ای غنی قلمداد نمودند. 

در ادامه سرکار خانم دکتر عباسی نیز ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها، به گزارشی در خصوص تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، تعداد فارغ‌التحصیلان ممتاز و وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر پرداختند و در ادامه به گوشه ای از اهم فعالیت های ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه پرداختند.

در ادامه مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تاکید به تشکیل جلسات، لزوم حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر را مهم دانسته و به تشریح خدمات آموزشی، فرهنگی،رفاهی و … مختص این گروه از دانشجویان را عنوان نمودند و وعده مساعدت در زمینه خدمات دانشجویان شاهد و ایثارگر در چارچوب قوانین و مقررات را مطرح نمودند. 

وهمچنین سایر اعضا حاضر در جلسه به مساعدت و همکاری با ستاد شاهد و امور ایثارگران در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف تاکید نموده و آن را از افتخارات خود دانستند.

در آخر جلسه با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد و با ثبت تصویر دسته جمعی از حاضران جلسه، به اتمام رسید.

 

🇮🇷 کانال ستاد شاهد و کانون علمی و فرهنگی ایثارگر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پیام رسان ایتا:

🆔 https://eitaa.com/sru_shahed