پویش نذر قربانی

قال رسول الله صلی الله علیه و اله: يُغفَرُ لِصاحِبِ الأضحِيَّةِ عِندَ أوَّلِ قَطرَةٍ تَقطُرُ مِن دَمِها با ريختن اوّلين قطره خون قربانى به زمين ، صاحب قربانى آمرزيده مى شود.

 معاونت فرهنگی و اجتماعی با جمع آوری نذورات، اقدام به توزیع اولین گوشت قربانی میان همکاران نیازمند دانشگاه کرد. این امر خیر خواهانه با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی صورت می‌پذیرد.

گروه نذر قربانی با تدبیر معاونت فرهنگی و اجتماعی و با هدف پویا نمودن شاخصه احسان و مشارکت اجتماعی همکاران دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در مساعدت به جمعی از همکاران شریف و کم توان دانشگاه از اول مردادماه ۱۴۰۳ شکل گرفت.

 تاکنون از ۴۹ نفر اعضای گروه ، تعداد ۲۸ نفر در این امر خیر شرکت کرده و واریزی داشته اند که بعضا یک مرحله ، دو ، سه و نیز پنج مرحله واریزی داشته اند .

 اولین مرحله قربانی در تاریخ ۱۴۹۳/۷/۹ با قربانی یک راس گوسفند و اهدا بسته های گوشت گرم آن به تعداد ۳۰ نفر از همکاران عزیز با کرامت و کم توان دانشگاه صورت گرفت و انشاالله با ادامه اعانات عزیزان ، در ماه های بعد دومین مرحله قربانی شما خیرین گرام، عملی می گردد.

 از اهدا نذری قربانی ماهانه، انفاق و صدقه جاری تان در گروه فوق جهت انجام قربانی و تقدیم به عده ای از همکاران شریف دانشگاه، تقدیر بعمل می آید. منتظر حضور پر رنگ همکاران خیر و معرفی سایربزرگواران در این گروه معنوی هستیم

همکاران و متقاضیان خیرخواه می‌توانند با عضویت در گروه نذر قربانی در این کار خیر مشارکت نمایند . لینک عضویت: https://eitaa.com/joinchat/579339093C8a95bfcca6

پویش نذر قربانی https://eitaa.com/srufarhang/1538