آئین تکریم ایثارگران دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه، طی مراسمی از اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تقدیر شد.

در این گردهمایی صمیمانه که با حضور ریاست و تعدادی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد، خانم دکتر ذکیا عباسی سرپرست امور شاهد و ایثارگر، دکتر علی پورکمالی انارکی رئیس دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمین فضلعلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حضور یادگاران دفاع مقدس در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه را باعث خیر و برکت دانشگاه معرفی نمودند که قطعا در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین دانشجو معلمان و تربیت تمام ساختی آنان تاثیر خواهد داشت.

در ادامه این جلسه، اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، خواستار تداوم این جلسات شدند زیرا که باعث یادآوری خاطرات و تذکر نقش مهم ایثارگران به عنوان الگوی جامعه شده و به آنان در انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت انگیزه میبخشد.

در انتها نیز تمام ایثارگران حاضر در جلسه لوح تقدیر خود را از ریاست دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دریافت نمودند.

 

🇮🇷 ستاد شاهد و کانون شاهد و ایثار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پیام‌رسان ایتا:

🆔 https://eitaa.com/sru_shahed