بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله دبیر کل شهید والامقام حزب الله لبنان و سردار رشید اسلام سردار عباس نیلفروشان

“مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا” ﴿احزاب/۲۳﴾

” دنیای اسلام، شخصیتی باعظمت را، و جبهه مقاومت پرچمداری برجسته را و حزب الله لبنان رهبری کم نظیر را از دست داد. سید مقاومت یک شخص نبود یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و روبه زوال رژیم صهیونی کوبنده تر خواهد شد”
مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) ۷/۷/۱۴۰۳

بار دیگر دست آلوده به خون رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به پشتوانه آمریکای جنایتکار خوی وحشی گری و تروریستی خود را در جنایت علیه آزادی خواهان جهان با به شهادت رساندن مجاهد نستوه، اسوه مقاومت، دبیر کل حزب الله لبنان قهرمان، عیان نمود. رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی در هنگانه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی و اضمحلال و نابودی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده می شود.
شهادت مظلومانه فرمانده ولایتمدار، سید صادق، اسوه ایمان و شجاعت و شهامت، اخلاق، اخلاص و جهاد فی سبیل الله، حلقه وصلی بین دل های تمامی مومنان و آزادی خواهان جهان خواهد شد. دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت بویژه شهید سید حسن نصرالله ، حیات جدیدی در رگ های مقاومت و انسجام و وحدت گروه های مقاومت تزریق نمودند.
شهادت سید مقاومت در هنگامه سخنرانی نخست وزیر سفاک رژیم صهیونیستی در محل سازمان ملل و همچنین اقدام چندین باره نخست وزیر کودک کش در پاره کردن منشورهای سازمان ملل، خوبی به این پیام را به آزادگان جهان منتقل می نماید که این سازمان عملا دست نشانده استکبار جهانی و در تحقق اهداف شوم آنان طراحی شده است. لذا در این میان از سازمان همبستگی کشورهای اسلامی که بیش از ۷۵ کشور به گسترش چهار قاره در آن عضویت دارند انتظار می رود در این امر مهم، نشست فوق العاده ای برگزار نموده و بیش از پیش با نصب العین قراددان وحدت کلمه، در دیوان بین المللی کیفری و خاصا در دادگاه بین المللی عدل اسلامی که از مصوبات قطعنامه اجلاس پنجم سران کشورهای اسلامی می باشد، عاملان این جنایات را محاکمه و به سزای اعمال خود بنشانند.
بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت و همراهان والامقام ایشان و سردار رشیداسلام سردار عباس نیلفروشان، به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدضله العالی) و مردم شریف لبنان و فلسطین ویکایک آزادگان جهان، بر خود فرض می داند در راستای عمل به فرمان جهاد مقام معظم رهبری ” بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و خبیث آن را یاری کنند” با اقتدا به شهید فرهیخته “استاد مصطفی چمران” که علاوه بر جغرافیای ایران اسلامی در جبهه لبنان حماسه ها آفریدند، به حکم تعهد و ولایت پذیری، با تمام ظرفیت آمادگی خود را، برای حضور در جبهه های مقاومت و لبنان اعلام می نماید.