پیام رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، علی پورکمالی انارکی، رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«به دانش فزای و به یزدان گرای که او باد جان تو را رهنمای»

هر ساله در مهرماه خیل گسترده دانشجویان و دانشجومعلمان مشتاق علم و دانایی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی حاضر می شوند تا مسیر رشد و پیشرفت علمی خود را با انگیزه و پر انرژی شروع کنند و با بهره گیری از اساتید خود بر دانش و مهارت خویش بیفزایند و برای ایفای نقش تأثیرگذار خود در جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش مهیا شوند.

یکایک اساتید و کارکنان این دانشگاه راهبردی بر خود فرض می دانند تا با ایجاد فضایی آرام و بانشاط، با توکل به خداوند متعال و با تلاش شبانه روزی خود بستری مناسب برای رشد و توانمندسازی آینده¬سازان نظام تعلیم و تربیت فراهم سازند و از این طریق حس زیبای سودمندی و مفیدبودن را به نسل¬های بعد منتقل نمایند. این مهم آینده ای روشن و درخشان برای سرنوشت کودکان و نوجوانان ایرانی و خانواده های آنان را نوید خواهد داد.

اینجانب آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و همچنین هفته دفاع مقدس را به همه شما دانشجویان و دانشجومعلمان عزیز، استادان بزرگوار و کارمندان زحمتکش و دلسوز دانشگاه تبریک عرض می‌کنم و با افتخار اعلام می کنم که دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی به حضور یکایک شما بزرگواران که در راه تحقق آرمانهای والای نظام تعلیم و تربیت و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی، چراغ دانایی را برافروخته و عشق به ارزش‌های والای انسانی را با رفتار خویش متجلی ساخته اید، مباهات می‌کند و سعادت، موفقیت، سلامت و بهروزی را از خداوند رحمان برای شما آرزومند است.