بیانیه ستاد شاهد و کانون شاهد و ایثار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

بسم رب الشهدا و الصدیقین

  هفته دفاع مقدس، فرصتی است برای تدبر و تأمل عمیق در یکی از برجسته‌ترین و پرشکوه‌ترین مقاطع تاریخ معاصر ایران، که در آن ملت سربلند و مقاوم ایران اسلامی در مقابل تجاوز و ظلم ایستاد و با عزمی استوار و ایمان راسخ، برگ زرینی از مقاومت و ایثار را در تاریخ بشری رقم زد. این هفته، یادآور حماسه‌ای است که در تاریخ ایران جاودانه ماند.

  جنگ تحمیلی، نه تنها یک نبرد نظامی بود، بلکه تقابلی آشکار میان جبهه حق و باطل، ایمان و کفر و آزادگی و استکبار بود. در این آوردگاه سخت، ملت ایران با تکیه بر آموزه‌های عمیق اسلام ناب محمدی (ص) و تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره)، به پا خاست و با تقدیم بهترین فرزندان خود در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، عزت و شرف خویش را به جهان اثبات کرد.

  هفته دفاع مقدس، نه فقط یک یادبود ساده تاریخی، بلکه تجلی ماندگار روحیه جهاد، مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت است که باید به عنوان میراثی گرانبها برای نسل‌های آینده، پاس داشته شود. این ایام، فرصتی است برای تعمق بیشتر در ابعاد معنوی و الهی جنگ تحمیلی، و تأکید بر این حقیقت که عزت و استقلال امروز ایران اسلامی، ثمره خون‌های پاکی است که در میدان‌های نبرد جاری شد و با ایستادگی ملتی بزرگ تضمین شد.

  ستاد شاهد و کانون شاهد و ایثار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ادای احترام به ساحت بلند ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز، فرا رسیدن هفته پرافتخار دفاع مقدس را گرامی داشته و با ارج نهادن به جان‌فشانی‌های غرورآفرین ملت بزرگ ایران در پاسداری از مرزهای میهن اسلامی و ایستادگی دلاورانه در سایه پرچم برافراشته اسلام و قرآن، این ایام را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماید. از خداوند متعال، تداوم راه پرافتخار تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را، به‌عنوان وظیفه‌ای همگانی و در سایه تبعیت از ولایت فقیه حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله تعالی)، در مسیر نیل به قله‌های رفیع عزت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئلت داریم. امید است با تمسک به فرهنگ والای جهاد و مقاومت، همواره در مسیر حفظ و پاسداری از استقلال، عزت و سربلندی ایران عزیز گام برداریم.

 “ستاد شاهد و کانون شاهد و ایثار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی”

 

🇮🇷 ستاد شاهد و کانون شاهد و ایثار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پیام‌رسان ایتا:

🆔 https://eitaa.com/sru_shahed