تجلیل از آزادگان سرافراز دانشگاه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش ستاد شاهد و ایثار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، دکتر علی پورکمالی، ریاست دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و جمعی از مدیران و مسئولین دانشگاه، با حضور در محل کار «آقای مبرهن»، از آزادگان سرافراز دانشگاه، دیدار و نسبت به مقام والای ایثار، مقاومت و مجاهدت های یادگاران دفاع مقدس، ادای احترام نمودند.

بر این اساس، صبح روز شنبه، ۲۷ مردادماه ۱۴۰۳ ریاست، معاون فرهنگی و اجتماعی، مشاور امور شاهد و ایثارگران و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با حضور در محل کار «آقای مبرهن»، ضمن دیدار صمیمی با این آزاده سرافراز، نسبت به مقام والای ایثار، مقاومت و مجاهدت های خالصانه یادگاران دفاع مقدس، ادای احترام نمودند.

آقای دکتر پورکمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، سالروز ورود آزادگان سرافراز را تبریک گفتند و افزودند: آزادگان شهدای زنده هستند و ما خود را مدیون شما آزادگان سرفراز و اسوه استقامت و بردباری می‌دانیم.

بی تردید تاریخ کشور عزیزمان، شکوه بی‌بدیل اسوه های مقاومت و ایثار و شوق بی‌پایان رجعت آزادگان سرفراز معنا می‌شود. بی شک شما که با استعانت از درگاه الهی مقاومت و شکیبایی همراه با تحمل آلام و درد و رنج شکنجه های دوران افتخار آفرین مقاومت را به اسارت تن و جان خویش درآورده‌اید ایران و ایمان خویش را آزاده و سربلند نموده‌اید.

در ادامه این نشست صمیمی، آقای مبرهن آزاده گرامی، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به ذکر خاطرات تلخ و شیرین دوران اسارت خود پرداختند و درپایان، ریاست محترم دانشگاه با اهدای لوح سپاس از آزاده محترم و سرافراز دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی‌ « آقای امیر مبرهن»، تقدیر و تجلیل نموده و برای ایشان آرزوی صحت، سلامتی و تندرستی نمودند.

 

🇮🇷 ستاد شاهد و کانون شاهد و ایثار دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پیام‌رسان ایتا:

https://eitaa.com/sru_shahed