بدرقه تیم المپیاد ورزشی دانشگاه با ندای لبیک یا حسین(ع)

به گزارش اداره تربیت بدنی همزمان با شروع  شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاههای وزارت علوم  تیم دانشگاه  در ۲ گروه دختران رشته های شطرنج و دو ومیدانی و پسران رشته های فوتسال و دو و میدانی و تنیس روی میز و کشتی و کاراته با ۴۳ ورزشکار و مربی و سرپرست جهت اعزام در سالن کنفرانس تربیت بدنی گرد هم آمدند.

در این مراسم مسولین دانشگاه ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر پورکمالی مدیر حترم حوزه ریاست و سرپرست کاروان ورزشی جناب آقای دکتر لطفی مدیر محترم دانشجویی جناب آقای دکتر شیری و رییس محترم دانشکده علوم پایه و سرپرست المپیاد دانش آموزی جناب آقای دکتر بهشتیان حضور داشتند ریاست محترم دانشگاه ضمن خوشامد گویی و آرزوی توفیق الهی برای ورزشکاران  به بازگویی شعار دولت شهید رییسی که  مدرسه قوی  ایران قوی  پرداختند.

علی پور کمالی انارکی ضمن تبیین این شعار از دانشجو معلمان نخبه ورزشکار خواستند که پرچم دار شایسته ای برای نسل های بعدی انقلاب باشید و با تکیه براین شعار در کنار تحصیل علم و تهذیب نفس با فعالت بدنی و ورزش به رشد و اعتلای اخلاقی و علمی دانش آموزان و آینده سازان ایران عزیز بپردازید.

سپس دانشجویان به معرفی خود پرداختند و ریاست محترم دانشگاه نیز به دغدغه های این عزیزان گوش دادند  و امید داشتند با حمایت همه ارکان دانشگاه بتوانیم از این ظرفیت بالقوه و در جهت رشد و اعتلای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی استفاده بهینه کنیم.

در پایان احکام  این مسابقات به سرپرست محترم کاروان دانشگاه جناب آقای دکتر غلامرضا لطفی و سایر اعضا اهدا گردید و دانشجویان با حضور کنار مقبره شهدای گمنام دانشگاه ضمن قرایت فاتحه و تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدا ساعت  ۷ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۶/۰۵/۱۴۰۳ دانشگاه را به مقصد اصفهان ترک کردند.

شانزدهمین  المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشگاههای وزارت علوم سراسر کشور در بازه زمانی ۱۶/۰۵/۱۴۰۳ لغایت ۲۶/۰۵/۱۴۰۳ در شهر اصفهان برگزار می گردد./