پیام تسلیت رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس

پیام تسلیت رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، علی پورکمالی انارکی، رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، صبح امروز چهارشنبه،مورخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد نستوه جبهه مقاومت وملت سرافراز فلسطین، ترور ناجوانمردانه‌ چهره برجسته جبهه مقاومت اسلامی در حریم جمهوری اسلامی ایران را مبیّن نفض آشکار قوانین بین المللی و درماندگی و استیصال کامل رژیم جعلی صهیونیستی درعرصه جنگ نابرابر با ملت سرافراز فلسطین دانست.

 

 متن کامل پیام رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به این شرح است:

 

باسمه تعالی

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا، بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ. (سوره مبارکه آل عمران، آیه ۱۶۹)

شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، این رهبر شجاع و مجاهد نستوه در سحرگاه امروز، ملت مظلوم فلسطین، جبهه‌ مقاومت و مسلمانان جهان، بویژه مردم غیور ایران را مغموم و عزادار کرد.

شهادترهبر فقید فلسطینی و یکی از همراهان وی از سوی رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی، در حالی که این دو شهید، میهمان عزیز ایران اسلامی بودند، چهره کریه رژیم غاصب صهیونی و حامیان آنان را بیش ازهمیشه به جهانیان نمایان ساخت.

ترور ناجوانمردانه‌ چهره برجسته جبهه مقاومت اسلامی در حریم جمهوری اسلامی ایران، مبین نفض آشکار قوانین بین المللی و درماندگی و استیصال کامل رژیم جعلی صهیونیستی درعرصه جنگ نابرابر با ملت سرافراز فلسطین است و بی‌شک خون پاک این مجاهد خستگی ناپذیر که عمرخود و خانواده اش را در راه مجاهدات شرافتمندانه و مبارزات عزتمندانه برای آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران غاصب سپری کرده است، هرگز بر زمین نخواهد ماند و راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه یافته و ملت سرافراز فلسطین انتقام سختی ازعاملان این حادثه تلخ و جنایت نابخشودنی، خواهند گرفت.

این جانب به نمایندگی از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت اسماعیل هنیه، رهبر شجاع و مجاهد نستوه فلسطینی را محضر مبارک سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)، جبهه مقاومت، ملت شجاع و سرافراز فلسطین و آحاد مردم ایران اسلامی، تسلیت عرض نموده و شهادت این مجاهد فقید در حریم ایران اسلامی را موجب استحکام پیوند ناگسستنی میان ملت ایران و فلسطین می دانم.

امید است به فضل الهی و با یاری حضرت ولی عصر(عج) و راهبری مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) به زودی شاهد نابودی کامل این غده سرطانی از چهره زمین و استقرار صلح و آرامش در جهان خواهیم بود؛ ان شاءالله

 

علی پورکمالی انارکی

رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی