اردوی زیارتی / سیاحتی مشهد مقدس ویژه ی «همکاران خدماتی دانشگاه»

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در راستای برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اردوی زیارتی / سیاحتی مشهد مقدس ویژه ی «همکاران خدماتی دانشگاه» را در تاریخ یکم مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار نمود. این اردو با حضور ۱۰۸ نفر از همکاران خدماتی دانشگاه و خانواده های محترم آن ها به مدت ۶ روز برگزار گردید.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی و به نقل از کارشناس مسئول امور فرهنگی؛ مصادف با ایام شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در فضای معنوی و در زیر سایه ی حرم مهربانی و کرم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه السلام)، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، سعادت خدمتگزاری و همراهی ۱۰۸ نفر از خانواده های محترم همکاران تلاشگر خدماتی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، و بهره مندی از انوار روحانی الهی در بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان را برعهده داشت.

 مرادخانی گفت: در این اردوی شش روزه که از یکم مرداد تا ۶ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، همکاران خدماتی دانشگاه با همراهی خانواده های محترمشان، بجز مقصود زیارت امام رئوف، با هزینه ی دانشگاه برنامه های تفریحی و فرهنگی همچون؛

  • استفاده از امکانات موج های خروشان بزرگترین و مهیج ترین مجموعه ی آبی سرپوشیده ی ایران
  • بازدید از منطقه ی تفریحی شاندیز و شالی دره
  • استفاده از بعضی امکانات تفریحی منطقه ی گردشگری شالی دره به صورت رایگان و خانوادگی از قبیل: (بلیط قایق آکام، بازی با ماشین های کوبنده برای بچه ها و خانواده های آن ها)
  • خرید از مراکز خرید سرپوشیده ی طرقبه و شاندیز
  • شرکت در مراسمات و هیئت های مذهبی سینه زنی و مداحی حرم امام رضا (ع)

در نظر گرفته شده بود که همگی اجرایی گردید.

مدیر کاروان و کارشناس مسئول امور فرهنگی دانشگاه افزود: هتل اقامت همکاران گرامی خدماتی دانشگاه، هتل ۳ ستاره خاور و در فاصله ی ۷ دقیقه ای حرم امام رضا (ع) و نبش خیابان اصلی امام رضا (ع) با امکانات و اتاق های ۲،۳،۴،۵، ۶ خوابه و غذای سلف سرویس سالم و پخت روز قرار داشت.

کارشناس مسئول امور فرهنگی گفت: ایاب و ذهاب همکاران گرامی و خانواده ی محترم آن ها به مشهد مقدس و برعکس، با قطاره ۴ ستاره و ۴ تخته ی غدیر رجا صورت گرفت.

مرادخانی ضمن تشکر از دکتر ریحانی معاون محترم فرهنگی و دکتر بهارلو مدیر محترم فرهنگی برای برنامه ریزی چنین سفر روحانی، عنوان کرد: در اولویت برنامه های اردویی معاونت فرهنگی و اجتماعی در تابستان ۱۴۰۳، همکاران خدماتی دانشگاه قرار داشتند که علی رغم مشکلات مالی دانشگاه و اجرای همزمان المپیاد دانشجویی در اصفهان، اجرایی گردید.

وی با بیان اینکه انشاالله این قبیل برنامه ی فرهنگی مقبول درگاه الهی قرار گیرد، افزود: این اردو با حضور همه ی همکاران و خانواده های شرکت کننده در حرم مطهر رضوی و انجام اعمال «زیارت و وداع» به پایان رسید و در پایان این سفر معنوی بسته های هدیه انواع سوغات مشهد به همه ی خانواده های شرکت کننده در این سفر زیارتی تقدیم گردید.