پیام تسلیت رییس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در پی درگذشت پرفسور احمد عبدالله زاده بارفروش

 رییس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با صدور پیامی درگذشت پرفسور احمد عبدالله زاده بارفروش، عضو هیأت علمی و استاد پیشکسوت دانشگاه صنعتی امیرکبیر را تسلیت گفت.

 

متن پیام تسلیت دکتر نگین دانشپور به شرح زیر است:

باسمه تعالی

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

 

خبر اندوهناک درگذشت پرفسور احمد عبدالله زاده بارفروش، عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، موجب تأسف و تألم خاطر فراوان این جانب، دانشجویان، اساتید و همکاران و دوستان و جامعه علمی دانشگاه شد.

زنده یاد دکتر عبدالله زاده بارفروش، از اعضای هیأت علمی ممتاز و استاد پیشکسوت دانشگاه صنعتی امیرکبیر، آثار، مقالات و خدمات علمی فراوانی در حوزه مهندسی کامپیوتر از خود به یادگار نهاده اند که بی تردید خدمات ارزشمند و ماندگار این استاد جلیل القدر، بر جریده عالم ثبت و به روزگار خواهد پایید.

این جانب ضایعه جبران ناپذیر فقدان این استاد نستوه و پرتلاش را محضر جامعه علمی ـ مهندسی و اساتید فرهیخته رشته کامپیوتر دانشگاه های کشور، دوستان و دانشجویان گرامی و خانواده داغدار و معزای آن مرحوم، «تسلیت و تعزیت» می‌گویم و از پیشگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید، رحمت، مغفرت واسعه و علوّ درجات و همجواری با اولیاءالله و برای سایر بازماندگان معزّز و معزّای آن مرحوم، «صبر جمیل» و «اجر جزیل» مسئلت می‌نمایم.

 

نگین دانشپور

رییس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی