بیانیه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

بسم تعالی

امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است. “مقام معظم رهبری”

 

۱۴ خرداد یادآور بزرگ مردی از دیار آفتاب است که با مبارزات عملی خود سبب شد تا دنیا با حق و حقیقت آشنا شود و امروز شاهد آن باشیم که در دانشگاه های سراسر جهان خصوصا آمریکا این حقانیت جلوه گری کند.

امروزسی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی با ایام شهادت رئیس جمهور پر تلاش و مغتنم و مسئولانی خدمت گزار همزمان شده و به ما یادآور می شود که نهال کاشته شده در ابتدای انقلاب، اینک سروهای تنومندی دارد که نه تنها برای حفظ و حراست از وطن و هموطن مجدانه تلاش می کند، بلکه برای دستیابی به این اهداف، تا پای جان، ایثار کرده و رخت شهادت را بر تن می کند.

امام خمینی با رهبری خویش مسیر سعادت و رستگاری را برای ایرانیان ترسیم نمودند و امروز افتخار ایرانیان است که این اندیشه و مسیر صحیح را با رهبری آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) دنبال می کنند.

از آنجایی که معمار کبیر انقلاب اسلامی، دانشگاه را مبدا هر گونه تغییر و تحول در جامعه می دانستند، امید داریم در طی این مسیر متعالی، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری کشور عزیزمان ایران اسلامی، با عزت و سرافرازی، قدرتمندتر و پر آوازه‌تر از گذشته به راه خود ادامه دهیم. 

ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵خرداد را تسلیت عرض می‌نماید.