پیام تسلیت رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در پی درگذشت دکتر غلامعلی احمدی، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، علی پورکمالی انارکی؛ رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با صدور پیامی درگذشت دکتر غلامعلی احمدی، عضو هیأت علمی و دانشیار پیشکسوت گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را تسلیت گفت.

 

متن پیام تسلیت علی پورکمالی انارکی؛ رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

خبر اندوهناک درگذشت «دکتر غلامعلی احمدی، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی» موجب تأسف و تألم خاطر فراوان این جانب، دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی شد.

زنده یاد دکتر غلامعلی احمدی، از اعضای هیأت علمی و دانشیار پیشکسوت گروه علوم تربیتی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بود که بعد از تحمل دوران سخت بیماری، به سوی معبود ازلی خویش شتافت؛ بی شک خدمات ارزشمند و ماندگار آن مرحوم به نظام تعلیم و تربیت، بر جریده عالم ثبت و به روزگار خواهد پایید.

این جانب ضایعه فقدان این استاد نستوه و پرتلاش را محضر همکاران ارجمند، اساتید فرهیخته، دانشجویان گرامی و خانواده داغدار و معزای آن مرحوم، «تسلیت و تعزیت» می‌گویم و از پیشگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید، رحمت، مغفرت واسعه و علوّ درجات و همجواری با امیرالمؤمنین(ع) و برای سایر بازماندگان معزّز و معزّای آن مرحوم، «صبر جمیل» و «اجر جزیل» مسئلت می‌نمایم.

علی پورکمالی انارکی

رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی