پیام تسلیت رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و جهادی کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، علی پورکمالی، رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با صدور پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور محبوب، مردمی و جهادی کشور؛ وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و دیگر همراهان خدوم ایشان را محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مردم  شریف و قدرشناس ایران عزیز، اعضای محترم هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران و خانواده داغدار ایشان، «تسلیت و تعزیت» گفت.

 

متن پیام پورکمالی به شرح زیر است:

‏سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِيمَ كَذَلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِينَ

خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و جهادی کشور و همراهان خدوم ایشان در پی وقوع حادثه تلخ و اندوهبار سقوط بالگرد، دل همه ملت ایران را متأثر و اندوهناک کرد.

بی شک عروج ملکوتی یار وفادار انقلاب، سید محرومان، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب کشور و حادثه دلخراش شهادت وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار محترم و جمعی دیگر از همراهان رئیس جمهور، ضایعه ای عظیم و جبران ناپذیر است که داغ آن به آسانی قابل تسلی نیست.

صفای باطن، تواضع مثال زدنی و شوق خدمت به محرومان و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات و مسائل کشور، از مهم ترین ویژگی رئیس جمهور شهید در تمام ادوار مسئولیت و خدمت خالصانه وی بود.

این جانب با دلی رنجور و قلبی محزون، به عنوان خادم خانواده بزرگ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، شهادت پر افتخار رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان در حین خدمت به مردم را محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مردم  شریف و قدرشناس ایران عزیز، اعضای محترم هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران و خانواده داغدار ایشان، «تسلیت و تعزیت» عرض نموده و برای همه درگذشتگان این حادثه دردناک از درگاه خداوند رحمان، علو درجات و حشر با اولیاالله را مسئلت می نمایم .

 

علی پورکمالی انارکی

رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی