پیام تبریک رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از عملیات وعده صادق ۲

دکتر علی پورکمالی انارکی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پیامی عملیات وعده صادق ۲ را تبریک گفت. متن پیام ایشان به شرح زیر است:

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ»

شامگاه سه‌شنبه دهم مهرماه ۱۴۰۳ یکی دیگر از روزهای تاریخی ملت بزرگ ایران رقم خورد و وعده‌ صادق دیگری در نواختن سیلی به رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تحقق یافت.

اقدام فرزندان ملت در دفاع مشروع و منطبق با قوانین بین المللی و حفاظت از منافع و اتباع ایرانی مطالبه به حق مردم شریف ایران اسلامی بود و غیورمردان ایرانی نشان دادند در برابر هر تهدیدی قاطعانه می‌ایستند و از جان و مال و ناموس و شرف میهن عزیز اسلامیمان دلیرانه دفاع می کنند.

عملیات غرورآفرین فرزندان رشید ملت در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در “پیروزی حق بر باطل ” و نشانه‌ای روشن از “قدرت اراده ملت ایران” و ” نیروهای مسلح کشور” در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود.

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدامات مذبوحانه و ددمنشانه رژیم منحوس اسرائیل در موشک باران وحشیانه غزه و لبنان و ترور ناجوانمردانه‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران و گرامی داشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید حسن طهرانی مقدم؛ پدرموشکی ایران سرافراز، به نیابت از دانشجویان و دانشجومعلمان عزیز، استادان بزرگوار و کارکنان ساعی و دلسوز دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، از فرزندان ملت و غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش همیشه سرافراز که با تسلط اطلاعاتی و عملیاتی ،مدبرانه و هوشمندانه و با طراحی بسیار پیچیده توانستند وحشت و ترس را در دل صهیونیست غاصب بیندازند تقدیر و تشکر می نمایم، این عملیات پیروزمندانه را خدمت امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت همیشه سربلند ایران تبریک عرض می نمایم.

امید است این پیروزی که با نصرت الهی همراه بود تا فتح سرزمین فلسطین و نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی تا پیروزی نهایی ادامه یابد و ما به زودی شاهد آزادسازی قدس شریف باشیم.