برنامه های اداره تربیت بدنی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی مهرماه ۱۴۰۳

پویش یکشنبه های پیاده روی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ مطابق هر هفته و به بهانه روز تربیت بدنی و ورزش با شرکت جمع کثیری از اساتید و کارکنان و دانشجویان در یک صبح زیبای پاییزی و با شعار ایران قوی- ورزش قوی برگزار گردید.

در این راه پیمایی که با همت معاونت دانشجویی و اداره تربیت بدنی برگزار شد جناب اقای دکتر نادری معاون محترم دانشجویی ضمن خوشامد گویی به همکاران عرصه ورزش را محیطی مناسب جهت همبستگی و اتحاد و همدلی همکاران بیان کردند و آرزوی صحت و سلامتی برای عزیزان داشتند.

در خلال این مراسم رییس اداره تربیت بدنی با ارایه گزارشی کوتاه از روند ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ حوزه تربیت بدنی به درخشش کاروان المپیاد دانشجویان در مسابقات دانشگاههای کشور و همچنین ارایه گزارش مالی از دارمدهای اختصاصی مجموعه ورزشی با مشارکت و همراهی کارشناسان گرامی و خدوم اداره تربیت بدنی و اداره فنی و اداره پشتیبانی و  مدیریت محترم حراست اشاره کردند.

 قریشی ضمن تقدیر از این عزیزان خاطرنشان کردند برنامه های متنوعی  برای همکاران در ایام شروع سال تحصیلی برنامه ریزی شده که امید است مورد استقبال و رضایت اساتید و کارمندان محترم قرار بگیرد.

در پایان این مراسم که با پذیرایی صبحانه همراه بود به تعداد ۱۲نفر آقا و خانم جوایزی به قید قرعه اهدا گردید.

معاونت دانشجویی و اداره تربیت بدنی ضمن تقدیر از همه همکاران – عزیزان را جهت حضور در برنامه های متنوع هفته تربیت بدنی که تا پایان هفته از طریق اتوماسیون اداری و کانال های ایتا اطلاع رسانی می گردد دعوت می نماید.

مشتاق دیدارتان هستیم  اداره تربیت بدنی