نشست سرپرست دانشگاه با همکاران حوزه معاونت پژوهش و فناوری

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری و به نقل از آقای دکتر قربانی، امروز یکشنبه مورخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ معاونت پژوهش و فناوری میزبان سرپرست محترم دانشگاه “آقای دکتر مهدی نژاد” با حضور معاون، مدیران و کارشناسان حوزه بودند.

 

در این نشست صمیمی که حدود ۱۳۰ دقیقه به طول انجامید، در ابتدا مدیران هر حوزه و سپس کارشناسان آن حوزه به بیان مشکلات و ظرفیت های متعدد در حوزه خود پرداختند و راه کارهایی متفاوت برای حل برخی از مشکلات ارائه نمودند.

در این جلسه آقای دکتر قربانی معاونت پژوهش و فناوری گزارشی از عملکرد این معاونت در ۶ ماه گذشته را ارائه نمودند و به اصلاحیه شیوه نامه هایی که در این مدت انجام شده اشاره نمودند. بعد از اتمام صحبت های همکاران حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فضلعلی، به جمع بندی نظرات کارشناسان و مدیران این حوزه پرداختند و سرپرست محترم دانشگاه را تشویق نمودند تا مطالبات همکاران هر چه سریعتر و به صورت قانونی انجام پذیرد.

در پایان جلسه آقای دکتر مهدی نژاد با استقبال از نظرات همکاران اذعان نمودند که وجود چنین جلساتی منشا خیر و برکت در دانشگاه می باشد و به اعضای حاضر در جلسه اطمینان داد که مطالبات ایشان در چارچوب قانونی پیگیری خواهد شد.

در انتها همکاران درخواست نمودند که این جلسات به صورت فصلی در معاونت پژوهش و فناوری تکرار شود.

معاونت پژوهش و فناوری
کد خبر ۰۲۰۲۱۰۰۱