» کارشناس تبلیغات،نمایشگاه ها و همایش ها
مطالعه، کارشناسی محتوایی و اجرای کلیه فعالیت های تبلیغاتی، برگزاری نمایشگاه ها و همایش های فرهنگی اجتماعی در دانشگاه را برعهده دارد
” شرح وظايف ”
۱- مطالعه و بررسی کارشناسی جهت تعیین شاخص ها، استانداردها و قالب های تبلیغی صحیح
۲- شرکت در برنامه ها، کنگره ها، یادبودها و جشنواره های مرتبط با وظیفه به حسب مورد و دستور مافوق
۳- برگزاری نشست های تخصصی و طرح مباحث در زمینه های اعتقادی ، سیاسی ، هنری و فرهنگی مورد نیاز و علاقه دانشجویان ، همکاران و اساتید با همکاری و مشارکت سایر مراجع اجرایی و تخصصی داخل و خارج دانشگاه
۳- همکاری مستمر با سایر واحدها و کارشناسان حوزه معاونتر
۴- تهیه برنامه میزان، نوع و حجم نمایشگاه های فرهنگی در دانشگاه
۵- تهیه عناوین، موضوعات و نقشه جامع همایش های فرهنگی در دانشگاه
۶- مستند سازی و تهیه گزارش مصور از فعالیت های حوزه
۷-انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به موقع و مطلوب پیش از آغاز فعالیت از طریق هماهنگی با روابط عمومی
۸-پاسخ گویی نسبت به حسن انجام کار به مافوق
۹-انجام امور محوله
» کارشناس آموزش و نشریات
دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی
” شرح وظايف ”
۱- طراحی و برنامه ریزی جدول زمانبندی کلاس های فوق برنامه و دانش افزایی
۲- معرفی اساتید، مربیان و کارشناسان دوره های آموزشی
۳- صدور ابلاغ اساتید و پرداخت حق الزحمه دوره های آموزشی
۴- برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر دوره های آموزشی کوتاه مدت ر ۵- نظارت و تعامل با نهاد، بسیج و سایر تشکل های دانشجویی برای اجرای مطلوب دوره های آموزشی ر ۶- اتخاذ روش های مناسب برای تشویق دانشجویان به حضور در دوره های دانش افزایی ر ۷- بررسی جهت ارائه مدارک معتبر از طریق هماهنگی با سایر مراجع ذی ربط فرهنگی هنری
۸- اتخاذ روش های مناسب برای تشویق همکاران و اساتید به حضور در دوره های دانش افزایی و مهارت آموزی فرهنگی هنریر ۹- صدور گواهینامه های معتبر به تناسب آموزش های فرهنگی اجتماعی
۱۰- تهیه شیوه نامه های اجرایی تأسیس نشریات در دانشگاه
۱۱- نظارت بر روند فعالیت تولید نشریات دانشجوییر ۱۲- نیازسنجی از کلیه مخاطبان جهت طراحی دوره های دانش افزایی و ارتقاء مهارت های فرهنگی هنری و اجتماعی
۱۳- هماهنگی جهت استفاده از حداکثر ظرفیت آموزشی در دانشگاه برای ساعات غیر آموزشی و فوق برنامه