معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجابی در پی حمله تروریستی و به شهادت رساندن زائران مرقد سردار دل‌ها بیانیه‌ای صادر کرد

متن بیانیه به شرح زیر است: 

 

بسم رب الشهداء والصدیقین مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

شهادت جمع کثیری از زائران مرقد سردار دل‌ها در روزز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها دل‌های مردم انقلابی ایران خصوصا مردم شهیدپرور کرمان را غرق در سوگ و ماتم کرد.

این واقعه تروریستی که در سالروز شهادت اسوه مقاومت حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد، نشانه ای از خباثت دشمن صهیونیستی و مزدوران او و دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و غاصب و رو به زوالی است که برای بقای خود شتابزده و بی محابا و زبونانه و بزدلانه دست به جنایات و بمباران و موشک باران می‌زند.

  بدون تردید جنایت ددمنشانه صهیونیستها و حامیان و هم پیمانان آن‌ها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از این نماد اهریمنی را در پی خواهد داشت.

شهادت سرافرازانه سیدرضی موسوی و شهید صالح العاروری و واقعه تروریستی کرمان، عزم گروههای مقاومت را در راستای زوال رژیم جعلی مستحکم تر خواهد کرد.

حادثه غمبار و دردناک گلزار شهدای کرمان بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نشان داد و عزم ایرانیان را در برابر اقدام ددمنشانه دشمنان کوردل مضاعف کرد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز در حادثه مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنا الفداء و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی علیه و ملت شهیدپرور تبریک و تسلیت عرض کرده و برای مصدومان از خداوند متعال عافیت و تندرستی و برای ایران عزیز صلابت و پایداری در حفظ اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت می کند‌