طراحی بسته آموزشی برای یادگیری مفهوم چگالی با رویکرد تلفیقی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (استم – STEM)
بسته آموزشی مجموعه ای به هم پیوسته و هماهنگ از مواد، وسایل و محتوای آموزشی در راستای طرح درس برای نیل به یادگیری اثربخش مبتنی بر یک رویکرد یادگیری خاص است که فراگیران را در گروه سنی خاص، در یادگیری معنی دار مفاهیم مورد نظر کمک می نماید. در این طرح با توجه به رویکرد استم (رویکرد تلفیقی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در آموزش اثربخش علوم پایه – STEM) بسته آموزشی در یادگیری مفهوم چگالی طراحی شد که شامل محتوای اموزشی، راهنمای معلم، طرح درس و سایر دستورالعمل های مربوطه به همراه مواد و وسایل موردنیاز در داخل یک جعبه می باشد که می تواند برای یادگیری معنی دار دانش آموزان دوره اول متوسطه در مفهوم چگالی و ارتباط آن با مهندسی به منظور نیل به فناوری در این راستا بکار رود که منجر به ایجاد علاقه در دانش اموزان نسبت به علوم شده و یادگیری علوم را برای آنان لذت بخش می نماید. این بسته آموزشی با حمایت معاونت پژوهش و فنآوری دانشگاه توسط آقای دکتر رسول عبداله میرزائی (دانشیار گروه شیمی دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی) و سرکار خانم فاطمه شهبازلو (معلم – دانشجوی کارشناس ارشد آموزش شیمی) طراحی و ساخته گردید.