درخشش کاروان ورزشی دانشگاه در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسرکشور با کسب چندین مقام و مدال رنگارنگ

به گزارش اداره تربیت بدنی، کاروان ورزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی توانست در میان ۱۰۵ دانشگاه شرکت کننده در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسرکشور، با کسب جایگاه چهاردهم به کار خود پایان دهد.
دکتر غلامرضا لطفی سرپرست این کاروان ورزشی با اشاره به اینکه در این دوره سطح رقابتها بسیار بالاست و تیم ها برای به دست آوردن مدال رقابت بسیار تنگاتنگی دارند، افزود تیم فوتسال دانشگاه نیز با شایستگی موفق به نایب قهرمانی در این مسابقات شد.
تیم دو و میدانی نیز با ۴ ورزشکار در هفت ماده شرکت نمود و با کسب ۳۹ امتیاز در بین ۴۱ تیم شرکت کننده، مقام پنجمی را کسب کرد.

مدال آوران پر افتخار تیم دو ومیدانی دانشگاه عبارتند از:

۱ . علیرضا افتخاری، مدال طلا، ماده پرش ارتفاع
۲ . صنعان محمدی خو، مدال نقره، ماده پرتاب نیزه
۳ . محمدحسین رفیعی، مدال نقره، ماده ۱۱۰ متر با مانع
۴ . صنعان محمدی خو، مدال برنز، ماده پرتاب وزنه

تیم تنیس روی میز دانشگاه شهید رجایی نیز متشکل از ۴ ورزشکار در سه بخش تیمی و انفرادی و دو نفره شرکت نمود و در بخش تیمی پس از صعود به جمع ۴ تیم برتر توانست بر تیم منسجم و ملی پوش دانشگاه تهران غلبه کند و حایز رتبه سوم و مدال برنز گردد. اعضای این تیم را سیدمحمدامین منتظری، امیررضا یزدان فر، امیرحسین حامی و پیام سلیمانی فرد تشکیل میدهند.

در رشته شطرنج دختران نیز ۱۲ تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور حضور داشتند که علی رغم حضور بازیکنان دارای رنکینگ بالاو عناوین بین المللی تیم قابل ستایش دختران دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با تلاشی ستودنی از سد حریفان قدرتمند خود گذشتند و با وجود سطح بالای این رقابت‌ها با کسب رتبه چهارم پس از تیمهای دانشگاه تهران صنعتی شریف و شیراز شایستگی خود را اثبات کردند. در این میان سرکار خانم زهرا نباتی با درخشش خود موفق شد با کسب ۵ برد متوالی از ۵ بازی ، عنوان نخست را در میز ۳ این رقابت ها به دست آورد. این تیم را خانمها زهرا نباتی سلما سلیمانی فایزه قلی بیگی و سانای رضا زاده به سرپرستی صمد منوچهری همراهی کردند.