دبیر علمی چهارمین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه خبر داد
اختصاص بخش “ارزشیابی در آموزش ریاضی” در برنامه چهارمین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه
با توجه به اتمام تالیف کتاب های جدید درسی ریاضی تا پایان دوره متوسطه، از جمله مهمترین دغدغه های جامعه آموزش ریاضی موضوع ارزشیابی است. تاثیری که ارزشیابی بر روند آموزش در کلاس های درس می گذارد، غیر قابل انکار است. به همین جهت بخش ویژه ای از برنامه های چهارمین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه که در تاریخ ۲ اسفندماه ۹۷ برگزار می گردد، به ارزشیابی در آموزش ریاضی (با تاکید بر پایه دوازدهم) اختصاص داده شده است.
به نقل از آقای دکتر ریحانی دبیر بخش ارزشیابی در آموزش ریاضی در کمیته علمی چهارمین همایش ملی پژوهش در آموزش علوم پایه، شعار محوری این بخش از همایش، ارزشیابی در خدمت آموزش است. در همین راستا میزگردی نیز با حضور کارشناسان، اساتید و دبیران محترم ریاضی برگزار می گردد. از دبیران محترم ریاضی، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان برای شرکت فعال در این بخش دعوت به عمل می آید تا جهت ثبت نام و ارسال مقالات خود در این بخش از طریق تارنمای همایش به نشانی زیر اقدام نمایند.