حضور و درخشش دانشجویان بین الملل دانشگاه در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی و به نقل از دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل، کاروان ورزشی دانشجویان بین الملل دانشگاه در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل سراسر کشور که از تاریخ ۲۸ تیر ماه لغایت ۵ مرداد ماه سال جاری در شهر قزوین و به میزبانی دانشگاه بین الملل امام خمینی برگزار گردید با کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز(تیمی و انفرادی) به کار خود پایان دادند.

در این دوره از رقابت ها که  با رقابت دانشجویان ۵۰ ملیت از ۴۸ دانشگاه سراسر کشور در ده رشته ورزشی از روز ۲۸ تیرماه آغاز گردید، دانشجویان بین الملل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی  متشکل از ۴ ورزشکار در دو گروه دختران و پسران دررشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج صاحب یک مدال برنز و نقره (انفرادی و دوبل)، کسب مقام دومی در رشته بدمینتون و کسب مقام سوم تیمی در رشته شطرنج شدند.

آمنه اکبری در رشته تنیس روی میز دختران صاحب یک مدال برنز درماده انفرادی و یک مدال نقره در ماده دوبل گردید. همچنین فاطمه رضایی در بدمینتون دختران نیز به مقام دوم دست پیدا کرد و صاحب مدال نقره شد.

در بخش پسران نیز آقایان ابراهیم ابراهیمی و رضا جاهد در بخش تیمی در رشته شطرنج به مقام سوم دست یافتند.

در این دوره از مسابقات خانم ها طیبه مرادی پور و منیره ولیجانی در بخش دختران و آقای مهدی زینلی در بخش پسران به عنوان سرپرست و مربی تیم ورزشی دانشجویان بین الملل را همراهی نمودند.

لازم به توضیح است که مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان بین‌الملل با حضور تیم‌های ورزشی دانشگاه های مختلف، معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روسای دانشگاه‌ها و مسوولان اجرایی استان قزوین به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) عصر دوشنبه در قزوین برگزار و مشعل این المپیاد در میدان ملل دانشگاه روشن شد.مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی ورزشی نیز با حضور مسئولان سازمان امور دانشجویان و مسئولان استان قزوین در روز پنجشنبه با اهدای جام و هدایا به تیم های برتر خاتمه یافت.