حضور فعال انجمن های علمی دانشجویان دانشگاه در شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای انجمن ها و اتحادیه های علمی دانشجویی به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با ۴۰۰ دانشجو از ۱۰۰ دانشگاه سراسر کشور با شعار «زندگی یعنی امید و حرکت» آغاز به کار کرد.

دکتر آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه کار علمی و حضور در انجمن‌های علمی قدرت به حساب می‌آید، گفت: انجمن‌های علمی باید خروجی داشته باشند؛ خروجی آنها افرادی است که پای کار آمده‌اند و در صحنه حضور دارند.

مخبر دزفولی رئیس فرهنگستان علوم با بیان اینکه اعضای انجمن‌های علمی وظیفه دارند که جریان علمی را تقویت کنند، گفت: انجمن‌های علمی باید راهگشا باشند و با جامعه ارتباط برقرار کنند.

حجت السلام تقدیری دستیار رئیس جمهور و رئیس ستاد راهیان پیشرفت، دکتر آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، دکتر بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی وزارت و حجت الاسلام و المسلمین نظام زاده، نماینده محترم مقام معظم رهبری در امور دانشجویان آسیا و اقیانوسیه و جمعی از مسئولین از غرفه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بازدید کردند .

شایان ذکر است که این جشنواره از ۲ تا ۴ دی ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود جناب آقای فریدونی (رئیس اداره مطالعات)، حسین شرافتی (دبیرکل اسبق مجمع علمی)، علی جانی(دبیرکل مجمع انجمن) و امیرحسین رنجبر (دبیر انجمن تربیت بدنی) در این جشنواره به نمایندگی از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی حضور دارند.