جلسه مشترک دانشکده علوم ورزشی با معاون و مسئولین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

روز سه شنبه به تاریخ ۱۰ مهر ماه جلسه شورای دانشکده علوم ورزشی با مسئولین محترم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد. در این جلسه جناب آقای دکتر صالح پور رئیس دانشکده علوم ورزشی ضمن ابراز خیر مقدم به مهمانان دانشکده مطالبی را به شرح ذیل ایراد فرمودند:

  1. استفاده از ظرفیت علمی اساتید دانشکده در راستای سیاست های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه
  2. تاکید بر تعامل همه تشکل ها و کانون ها با انجمن های علمی به ویژه تاکید بر اینکه هر فعالیت فرهنگی در این قسمت باید یک پیوست علمی و پیوست سلامت محور نیز باید داشته باشد.
  3. تاکید بر اینکه فعالیت های انجمن علمی دانشکده باید برنامه محور باشد و علاوه بر بعد علمی می بایست همه مولفه های فرهنگ را در بر داشته باشد.
  4. درخواست ادامه همکاری دفتر و اتحادیه علوم ورزشی کشور و برگزاری انتخابات در دانشگاه شهید رجایی

جناب آقای دکتر ریحانی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و مسئولین محترم معاونت فرهنگی حضور داشتند دکتر ریحانی سخنانی در خصوص همکاری با دانشکده علوم ورزشی و استفاده از ظرفیت های دانشکده علوم ورزشی جهت پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه ابراز فرمودند. و بر رسانه ای شدن و ثبت اخبار همه فعالیت ها تاکید داشتند. در این مراسم دبیران انجمن های علمی دانشکده آقایان شکوهی و رنجبر نیز گزارشی از فعالیت های انجمن در سال تحصیلی گذشته ابراز فرمودند و برنامه های خود را برای شروع سال تحصیلی جدید ابراز فرمودند و از معاون محترم فرهنگی حمایت از این برنامه ها را خواستند. جناب آقای بهارلو مدیر محترم فرهنگی دانشگاه ضمن ارائه گزارش ۱۰ ماهه حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی مواردی را در خصوص استفاده از ظرفیت های اساتید برای حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه اشاره کردند و به شرکت انجمن های علمی در جشنواره حرکت بر اساس موارد امتیاز آور نیز تاکید داشتند. دبیران انجمن های علمی و اعضای شورای فرهنگی دانشگاه بر حمایت معاونت فرهنگی از فعالیت های مشاوران انجمن های علمی دانشکده و اعضای شورای فرهنگی دانشگاه نیز بر حمایت معاونت فرهنگی از فعالیت های فرهنگی و انجمن علمی و همچنین برگزاری اردو توسط دانشکده همراه با اساتید تاکید داشتند. و حمایت معاونت برای خرید کتاب و اهدای آن به دانشکده درخواست شد. در ادامه آقای دکتر فعله گری به فعال شدن مجدد نشر سواد جسمانی اشاره داشتند و سرکار خانم دکتر محمدی به موضوع کمیسیون ماده یک و تاکید بر ثبت سامانه ای درخواست همکاری را ارائه دادند. آقای مهندس مرادخانی نیز در زمینه سامانه فرهنگی ، برنامه ریزی خبر و همچنین بخش مالی در حوزه معاونت صحبت کردند. در پایان ضمن تشکر از حوزه معاونت محترم فرهنگی عکس دسته جمعی در محل کتابخانه دانشکده علوم ورزشی گرفته شد.