برگزاری کالج تابستانی در زمینه فیزیک و نیازهای معاصر

باتوجه به اینکه  سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران مرجع ملی همکاری با کمیسیون علوم و فناوری برای توسعه پایدار در جنوب (COMSATS)  است، در راستای انجام ماموریت ملی خود برای بهره مندی متخصصین سراسر کشور از فرصت ها و مزایای عضویت در این کمیسیون، اطلاعات دریافتی در خصوص برگزاری کالج تابستانی در زمینه « فیزیک و نیازهای معاصر» که قرار است از تاریخ ۳۰ خرداد تا ۱۱ تیر ۱۴۰۱ توسط کمیسیون انرژی اتمی پاکستان در اسلام آباد برگزار شود را برای استحضار و آگاهی رسانی به علاقمندان به شرکت در این رویداد علمی تقدیم می نماید.

شایان ذکر است که هزینه اقامت و خوراک شرکت کنندگان و نیمی از هزینه بلیط رفت و برگشت آنان در صورت انتخاب توسط برگزارکننده پرداخت خواهد شد. افرادی که دارای مقاله یا پوستر برای ارایه در سمینار هستند از شانس بیشتری برای بهره مندی از امکان پرداخت نیمی از هزینه بلیط رفت و برگشت برخوردار خواهند بود.

 لازم به ذکر است که ثبت نام در این کالج تابستانی به صورت آنلاین می باشد. به علاوه لازم است افرادی که اقدام به ثبت نام می نمایند به طور رسمی نیز به کامستس معرفی شوند. مهلت ثبت نام ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ اعلام شده است. خواهشمند است اسامی افرادی که اقدام به ثبت نام نموده اند به  این اداره کل اعلام شود تا برای معرفی رسمی به کامستس اقدام لازم انجام پذیرد.

منبع اصلی خبر

دفتر همکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه  شهید رجایی

کد خبر: ۱۴۰۱۰۱۲۰۰۱