برنامه ها و فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به مناسبت بزرگداشت مقام دانشجو

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار کرد:

در ایام منتهی به ۱۶ آذر و به مناسبت بزرگداشت مقام دانشجو، حدود بیست برنامه فرهنگی اجرا شد و برخی در همین هفته برگزار خواهد شد.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه؛ نشست صمیمی دانشجویان با آقای دکتر خان محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس وزارت آموزش و پرورش از محوری ترین برنامه فرهنگی گرامیداشت روز دانشجو بود، که حدودا چهار ساعت به طول انجامید.

دکتر عبدالله صلواتی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با بیان این نکته که این برنامه در سه مرحله برگزار شد، گفت:  نخست نشست صمیمی با دانشجویان در سالن شهید طهرانی مقدم، سپس بازدید میدانی از کارگاه دانشکده برق و در پایان کارگروه تخصصی مدارس آینده با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید باهنر‌ برگزار گردید.

وی افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی با رویکردی ۳۶۰ درجه و ناظر به سلیقه ها و نیازها و ماموریت دانشگاه برنامه های متنوعی را با مشارکت تشکلها و انجمن ها و بسیج دانشجویی تدارک دیده و اجرایی نمود.

دبیر شورای فرهنگی و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اظهار داشت؛ بازدید ها و اردوها، نشست ها، دیدار از خانواده شهدا، حلقه کتابخوانی، و کارگاه های آموزشی برخی از اهم موضوعات برنامه ریزی شده و اجرا شده در راستای گرامی داشت مقام دانشجو بودند.

 

جدول برنامه های و فعالیت های فرهنگی در راستای گرامیداشت مقام دانشجو