بدرقه تیم المپیاد ورزشی دانشگاه به شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاههای کشور با ندای لبیک یا حسین(ع)

به گزارش اداره تربیت بدنی همزمان با شروع شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاههای وزارت علوم، تیم دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در ۲ گروه دختران رشته های شطرنج و دو ومیدانی و پسران رشته های فوتسال، دو و میدانی، تنیس روی میز، کشتی و کاراته با ۴۳ ورزشکار، مربی و سرپرست جهت اعزام به مسابقات در سالن کنفرانس دانشکده علوم ورزشی گرد هم آمدند.

در این مراسم که با حضور آقای دکتر پورکمالی ریاست دانشگاه، آقای دکتر لطفی مدیر محترم حوزه ریاست و سرپرست کاروان ورزشی، آقای دکتر شیری مدیر محترم دانشجویی و آقای دکتر بهشتیان رییس محترم دانشکده علوم پایه و سرپرست المپیاد دانش آموزی برگزار شد،  ریاست محترم دانشگاه ضمن خوشامد گویی و آرزوی توفیق الهی برای ورزشکاران به بازگویی شعار فرهنگی ورزشی مدرسه قوی ایران قوی پرداختند.

علی پور کمالی انارکی ضمن تبیین این شعار از دانشجو معلمان نخبه ورزشکار خواستند که پرچم دار شایسته ای برای نسل های بعدی انقلاب باشند و با تکیه براین شعار در کنار تحصیل علم و تهذیب نفس با فعالیت بدنی و ورزش به رشد و اعتلای اخلاقی و علمی دانش آموزان و آینده سازان ایران عزیز بپردازند.

سپس دانشجویان به معرفی خود پرداختند و ریاست محترم دانشگاه نیز به دغدغه های این عزیزان گوش دادند  و امید داشتند با حمایت همه ارکان دانشگاه بتوانیم از این ظرفیت بالقوه و در جهت رشد و اعتلای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی استفاده بهینه کنیم.

در پایان مراسم احکام  این رویداد به سرپرست محترم کاروان دانشگاه آقای دکتر غلامرضا لطفی و سایر اعضا اهدا گردید و دانشجویان با حضور کنار مقبره شهدای گمنام دانشگاه ضمن قرایت فاتحه و تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدا ساعت  ۷ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۶/۰۵/۱۴۰۳ دانشگاه را به مقصد اصفهان ترک کردند.

شانزدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشگاههای وزارت علوم سراسر کشور در بازه زمانی ۱۶/۰۵/۱۴۰۳ لغایت ۲۶/۰۵/۱۴۰۳ در شهر اصفهان برگزار می گردد./